10/02/2008

Unchained Melody

Postado por Loma às 10.2.08


Oh, my love, my darling,
I've hungered for your touch a long, lonely time,
Time goes by so slowly and time can do so much.
Are you still mine?
I need your love, I need your love, God speed your love to me.



Lonely rivers flow to the sea, to the sea
To the open arms of the sea
Lonely rivers sigh, 'Wait for me, wait for me'
'I'll be coming home, wait for me!'

Are you still mine?
I need your love, I need your love, God speed your love to me

4 comentários:

necros_sorcen on 12 de fevereiro de 2008 00:29 disse...

AAA linda, queria te encher de carinho agora!!!!

Tanta saudade eu sinto por ti.... vc não faz ideia...

te amo palhaxinha!!

Malabei on 12 de fevereiro de 2008 16:57 disse...
Este comentário foi removido por um administrador do blog.
Malabei on 12 de fevereiro de 2008 23:01 disse...

see here

Malabei on 13 de fevereiro de 2008 23:17 disse...

See here

 

Lomadventures... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos